جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی مطرح شد:

دکتر رازی: فدراسیون پزشکی ورزشی امروزه مورد قبول جامعه ورزش کشور است/ یاوری: وزارت ورزش باید به فدراسیون پزشکی ورزشی افتخار کند/ دکتر فراهینی: شاهد حاکمیت بیمه ورزشی فدراسیون پزشکی در جامعه ورزش هستیم

پزشک

دکتر محمد رازی با اشاره به اینکه امروزه فدراسیون پزشکی ورزشی مورد قبول جامعه ورزش کشور است، گفت: اگر هرچقدر فدراسیون پزشکی ورزشی رشد می‌کرد اما مورد قبول جامعه ورزش کشور نبود، فایده‌ای نداشت.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ابتدا استاد منوچهر یاوری؛ پیشکسوت خدمات درمانی ایران در مراسم تجلیل از پیشکسوتان پزشکی ورزشی و گرامیداشت روز پزشک که با حضور جمعی از مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت ورزش و جوانان و همچنین جامعه پزشکی ورزشی کشور برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان و نیز مسئولان ارشد ورزش کشور باید بدانند که فدراسیون پزشکی ورزشی از چه اهمیت، اعتبار و جایگاه ارزشمندی در ورزش ایران، برخوردار است.

وی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی بدون اینکه یک ریال بودجه از وزارت ورزش و جوانان دریافت کند، توانسته است روی پای خود فعالیت کرده و به بهترین شکل به ورزشکاران، پیشکسوتان و جامعه مخاطب خدمت رسانی کند، بنابراین وزارتخانه باید به عملکرد فدراسیون افتخار کند.

این پیشکسوت خدمات درمانی کشور با بیان اینکه ارگان‌های مرتبط جهانی همگی از فعالیت فدراسیون پزشکی ورزشی ایران تمجید می‌کنند، گفت: تا زمانی که تشکیلات فعلی فدراسیون پزشکی ورزشی به فعالیت خود ادامه دهد، خدشه‌ای به جایگاه این فدراسیون وارد نمی‌شود.

همچنین در ادامه این مراسم دکتر حسین فراهینی؛ رییس اسبق فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه سال‌های ابتدایی فدراسیون پزشکی ورزشی ایران با یک ساختمان نیمه کاره کار خود را آغاز کرد، گفت: با تلاش‌های بسیار توانستیم رشته پزشکی ورزشی را نیز ایجاد کنیم و همکاران بسیاری در جایگاه امروز فدراسیون پزشکی ورزشی نقش موثری ایفا کرده‌اند.

رییس اسبق فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه مقوله بیمه ورزشی برای فدراسیون از اهمیت بسیاری برخوردار است و خوشبختانه توانسته حاکمیت خود را در ورزش ایران نشان دهد، خاطرنشان کرد: در مقاطع زمانی مختلف بعضا اقداماتی انجام شده تا بیمه ورزشی از فدراسیون پزشکی ورزشی جدا شود اما با تلاش بسیار خوشبختانه از این اقدام ناصحیح جلوگیری به عمل آمده و خوشبختانه شاهد حاکمیت فدراسیون پزشکی ورزشی حوزه بیمه ورزشی هستیم.

همچنین دکتر محمد رازی در این مراسم با اشاره به اینکه از ۳۰ سال قبل کار خود را در فدراسیون پزشکی ورزشی آغاز کردم، گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی امروزه توانسته است مورد قبول ورزش ایران باشد.

وی افزود: به طور حتم اگر فدراسیون پزشکی ورزشی هر چقدر پیشرفت می‌کرد اما مورد قبول جامعه ورزشی ایران نبود فایده‌ای نداشت، بیان کرد: امروزه شاهد آن هستیم که ورزشکاران الیت و برجسته ورزش کشور برای انجام مسائل درمانی خود به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه می‌کنند و نوبت می‌گیرند و خواستار انجام مسائل درمانی خود از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی هستند.

در این مراسم روسا و سرپرستان سابق فدراسیون پزشکی ورزشی، اعضای هیات رییسه فدراسیون، دبیران سابق فدراسیون، همکاران فدراسیون پزشکی ورزشی، پزشکان وزارت ورزش و جوانان، همکاران درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی، انجمن پزشکی ورزشی، همکاران هیات تهران، فیزیوتراپیست‌ها، پیشکسوتان خدمات درمانی و همکاران سابق فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.